Tuesday, February 7, 2017

Ramai yang tak pernah dengar rupanya~


Assalamualaikum~

Dalam post sebelum ni saya ada buat beberapa entri pasal Secretleaf. Rupa-rupanya ramai yang tak pernah dengar pasal produk ni ye? Secretleaf International Sdn Bhd ni telah bertapak sejak dari tahun 2009/2010 lagi tau. Pengasasnya adalah orang Melayu Islam bumiputra, En Amir. Tak silap saya dia background agama lah. Disebabkan terlalu banyak keraguan bahan dan bahan kimia berbahaya dalam produk penjagaan muka masa kini, dia sendiri ingin cabar dirinya untuk menghasilkan produk yang bagus dan selamat.

Semua produk Secretleaf adalah 100% bebas paraben dan SLS. Ia jugak tidak mengandungi bahan kimia berbahaya seperti hidrokuinon, merkuri dan lain-lain. Secretleaf banyak menggunakan ekstrak tumbuhan dalam produk mereka. Sebagai contoh, arbutin digunakan bagi menggantikan agen pemutih bahaya. Arbutin adalah ekstrak dari tumbuhan seperti beri. 


Secretleaf juga mempunyai kilang sendiri di Kedah. Mempunyai R&D Team sendiri dan ramuan kebanyakan adalah ramuan terbaik yang diimport dari seluruh dunia. Sebagai contoh, teat tree oil dari Australia, Argan Oil dari Morroco dan bee venom@sengat lebah dari Korea. Semua produk adalah formulasi natural. Oleh itu bagi saya, harga adalah sepadan dengan kualiti :)




Janganlah menggunakan produk sebarangan yang kita tak tahu sama ada ia OEM atau re-pack. Akibat dia adalah memudaratkan diri sendiri. Jom sayangi kulit kita :)

Saya dealer sah Secretleaf (013-6514022). Sebarang persoalan boleh whatsapp saya ye. Nak cari side income pun boleh contact saya. Sebagai agen dropship. Komisen sehingga 10% :)

Tamat iklan dari saya untuk hari ini...hehe :p

6 comments:

  1. Alhamdulillah..
    Sokonglah produk yang bagus..

    ReplyDelete
  2. Aaa 1st time jugak dengar nama produk ni. Good luck kepada en amir dan semoga terus berjaya dalam bidang ni

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan.. salam perkenalan dan done follow blog ini. :)

    ReplyDelete
  4. saya pun baru 1st time dengar nama product ni. pape pun support local !

    ReplyDelete
  5. Baru dengar jugak.

    Hopefully mendapat sambutan drpd rakyat Malaysia khususnya. Support local produk!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA