Tuesday, August 8, 2017

Czer kali ke-2: Hari 21 berpantang~


Assalamualaikum~

Minggu ni dah start  berpantang sendiri. Mak mertua dah balik last week. Bukan senang nak dapat masa free untuk menaip dalam laptop ni. Tak leh nak berfikir lama-lama. Nasib baik Adam dah ok sikit dari masa mula-mula baby ada kat rumah.  Masa mula-mula menagis jugaklah, even masa baby still kat hospital pun. Lain macam perangai Adam sebab semua tak bagi dia peluk ibu dia. Maklumlah saya baru lepas operate, sakit lagi. sekarang pun saya masih rasa sakit sikit. Adam kena jaga-jaga tangan kaki dia kalau dekat dengan saya.

Alhamdulillah, husband membantu jugak time pantang ni. Pagi-pagi sebelum pergi kerja tolong sediakan air herba untuk mandi dan masak siap-siap. Saya kena mandi sebelum budak-budak berdua bangun. Setakat ni keadaan masih terkawal~ :p

Kesian kat Adam asyik kena marah sebab cakap elok-elok tak nak dengar. Nak suruh makan pun susah. Sekarang ni husband demam selsema pulak dah beberapa hari. Anak-anak pun dah start selsema. Adam dah start panas badan. Adoi~~

Camne pun bisnes online masih berjalan ye. Saya jual produk Secretleaf. Siapa nak boleh contact 013-6514022 :)


5 comments:

  1. biasalah bila dah adik yang sulung tu akan terasa sikit dan mula nak buat perangai, macam akak dululah anak sulung baru 2 tahun dah dapat adik tak puas lagi bermanja la

    ReplyDelete
  2. faham sangat. saya berpantang sendiri masa anak ketiga. dengan dua lagi kakaknya dengan perangai masing2. sangatlah bertabah. fuh.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.
    Selamat berpantang. Adam good boy... rindu nak pregnant lagi hihiiii

    ReplyDelete
  4. is jugak yang masih menunggu bila la baby nak keluaq ni =P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA